Sunday, July 17, 2011

Be@Uob(IMBI)

Best dapat join aktiviti UOB jalan imbi ni. tempat yang diorang pilih untuk pergi adalah kat SUNWAY.. Aku rase aku adalah seorang yang sangat excited untuk aktiviti gathering ni!! Perjalanan aku ini ditemani olah Ms Lee Guat Keow, Kak Siti n Faizal. Seawal jam 9.30 kitorang dah ade kat Sunway n kitorang the first group yang sampai kot.. yeay. #excitedterlebeyplak

Sebenarnya dah pernah sampai Sunway sebelum ni, tapi kalini lain siket sebab pergi dengan Office Mates, rase dah betul betul bekerja. #SERONOK. Kitorang memulakan aktiviti pukul 11:30. Aku, Wei Yoke, tajul, Zaki, Kak Siti mewakili team BERSIH. Namenye je sudah bikain panazzz. hahahahaha. Game yang sangat simple tetapi fun!!!!! yeay..

The worst part bile masuk SCREAM PARK KAT SUNWAY!! tak best, tak takut n tak rase nak menjerit langsung.HAPRAK punye SCREAM PARK. VODOH, menyesal aku pergi masok!!!!! Then, pukul 6 kitorang bergerak ke Sunway Hotel sebab nak DINNER.

WOW!!! amazing die punye DRESSING.. FOODS PRESENTATION was superb!!! but indah khabar dr rupe.. Semua makanan kat situ tak sedap tapi sebab lapar makan jela... #sigh