Sunday, October 17, 2010

:-)

3 hari 2 malam @ Rumah Tamu UiTM. 

Sepatutnya gerak dr kl pukul 11 pagi, tapi disebabkan aku nak kene tukar bateri, aku kena gerak lepas solat jumaat. merayap Meraban jugalah aku nak cari bateri. luckily ade kat kedai tayar. Terbang rm180 aku.. sib jugak ade mesin ATM, kalu tak mana aku nak cari duit.. dahla kene jalan kaki koz kete tersadai kat umah AZRIN N FAHMI kat Desa Tasek... Penat Wey jalan yang agak jauh tu..heheheh :-)


Lepas je solat jumaat aku, zahid n lahm pon gerak menuju ke melaka. Perjalanan hanya mengambil masa selama sejam je.. Rase melaka tu dah dekat sangat, mana taknye da tetiap minggu p melaka nak jumpa advisor..hehehehehheheheheh

Sampai je kitorang amik kunci dr pejabat kolej.. Yang kelakarnya kitorang ingat satu bilik dalam rm14 ke rm15, kitorang pon tempah 2 bilik. last last abg tu kate "dik total 160".. ama apa help us.. Rupe rupenye, harga standard rumah tamu kat situ rm 40 semalam. so kitirang amik satu bilik je.

Wow, bilik die besar n sangat bersih.. pandai dorang jage.. Yang penting ade aircond.. tak panas..:-).. sampai sampai je kitorang landing sampai dgr bajet.. Bajet??? yang paling menerujakan kitorang bile PM kate yang cukai telefon bimbit macam AKU nye.. dilupuskan.. So cth kalu hp harga RM 2600, lepas cukai dimansuhkan, jadi 2400 je approximately..:-) murah la, byk gak turun.heheheheheh. So lepas ni nak mik BB torch..hehehe (angan yang tak sudah).. hahahahahahaha

Malam tu kitorang bertungkus lumus nak masukkan data kat dalam SPSS sebab esoknye nak jumpe advisor. Advisor kitorang ajar certain spss yang kitorag akan wat. Kitorang just wat Frequency and Cross Tabulation. Tu je!!. hehehehe. Kitorang lik KL ari ahad pukul 2.30 ptg... KESIMPULANNYA PERCUTIAN ITU SANGAT MENYERONOKKAN JUGAKLA.... Mana taknye ZAHID asik wat lawak je n LAHM dengan ketawanye.. memang meriah, walaupon hanye 3 orang!!!! hehehehehhe..
Wassalam..:-)




No comments: