Tuesday, September 28, 2010

pelajar IJAZAH SARJANA MUDA!!!! :-)

 pelajar IJAZAH SARJANA MUDA?? ape significantnye??? aku langsung tak pernah terfikir yang aku akan melanjutkan pelajaranku sehingga ke peringkat IJAZAH kerana bagiku dulu aku adalah seorang pelajar yang sangat lemah dalam pelajarannye.. Alhamdulillah, berkat doa keluarga dan rakan rakan, aku hampir untuk mengenggan segulung IJAZAH yang aku dambakan selama ini.:-)

Seronok sungguh zaman IJAZAHKU di UiTM kampus bandaraya Melaka. Aku lebih matang dalam kehidupanku. terima kasih kepada sahabatku DIAN,AIN,HUSNA,KEMA,TINI,IJAN,REENI,BELLA,FIT, REMY 
(group 11) kerana menceriakan hari hari aku sewaktu di melaka. :-). Sepanjang 3 semester aku disana, kami byk melakukan aktiviti membuang mase yang padaku sangat menyeronokkan..:-) kalu pergaduhan, terasa hati tu asam garam kehidupan, memang tak boleh nak dielakkan, at the end everything settle gak..:-)

kenangan kite semua akan senantiasa jadi kenangan yang takkan aku lupekan..:-)






No comments: